Ayuda, faltan muchas firmas todavía, es para prohibir el tiro al pichón (palomas y codornices matadas a tiros como si fuera el tiro al plato), podeis firmar aquí en change.org, no hace falta poner DNI


BCN - Preciós gat, més que bo i molt espantadet


Por favor, compártelo en tu Facebook o Twitter, pinchando en el boton


From: Rosalia Casals Masó <masorc@hotmail.com>
Sent: Saturday, May 27, 2017 5:00 PM
To: Rosalia Casals Masó
Subject: Preciós gat, més que bo...El vam trobar prop de casa meva molt espantadet. Jo no puc tenir gats ja que sóc al·lèrgica i el noi que el va treure del carrer ja en tenia tres mes...
 

http://www.helpguau.com/ca/doraemon/

www.helpguau.com
Sobre mi… Hola el meu nom és DORAEMON M'he perdut! Em van trobar al municipi de Sant Feliu de Llobregat, tinc microxip, però no esta donat d'alta per tant no em puc posar en contacte amb els meus amos. Segur que m' estaran buscant. Si els coneixes avisa'ls siusplau. En cas de que no vinguin, …